sena julklappar

Idag har jag och Emmah fått fler julklappar från norge

En fin, julig kökshanduk, hemvävd i finaste linne fick jag. Det ska vara min faster som skickar sådant, och det ska vara en jag som verkligen kan uppskatta det


Den här kan jag hänga på julgranen nästa år


Emmah fick ett fint halsband


Alltid trevligt med presenter så här i efterhand. Om någon av er känner er manade så kan ni alltid ge mig presentkort på någon bokhandel, presentkort på väla eller om ni känner er riktigt snälla så önskar jag mig

Ett wii, med wii fitness, en ipod, med träningssättet apple,ipod har med nike eller en merca :)
    

De säger att wii passar barn bättre, men alltså borde det passa mig super bra. Vill ha super mario :) Jag klarar inte av för läskiga spel, stackars J skulle spela resident evil med mig men jag klarade inte av den psykiska pressen så fick knäppa av. Suck, vilken tönt jag är och J borde def tycka jag är världens tönt, men men ;)

Snart kommer mli, ska vara hundvakt idag då emmah vill det.

Ps, verkar det som om jag tigger saker på min blogg? hell yea i do.. give me give me give me ;)

Kommentarer
Postat av: ..

Merry Christmas and Happy New Year! Wish you love, health & happyness!!

2009-12-30 @ 11:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0