Mellansagsrea på väla

Igår invigdes mellandagsrean på väla
Det var riktigt mycket folk, men mysigt

Härär mina snyggingar i folkträngseln


Jag köpte en basketboll, vilket jag alltid velat ha, och lite smått och gott på H&M.
J köpte fuktcreme för killar till sin bror som fyller år nu och en sänglampa så att han kan bli som mig, ligga och läsa sig till sömns på kvällarna :)

Idag har jag ägnat mig till en del plugg, usch.. jag ska ta mig igenom det, men allt är så mycket och så jobbigt att man ibland överväger att hoppa av och ta ett sabbatsår. Så skönt det hade varit, men samtidigt, jag är ingen som ger upp så lika bra att göra det hela. Även fast hela mitt inre skriker nej, för det är så mycket :)
Iallafall så hjälpte J till att passa emmah så jag fick en del gjort och sedan kördes han hem. Nu sitter jag med mer plugg och emmah tittar på en pippifilm hon fick av mli och tim i julklapp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0