jul på väla

Det var riktigt fint på väla om jag får nämna min personliga åsikt. Och det är klart jag får göra det på min egen blogg.

Julgranskulor i en julgran


gulliga små tomtar


Mer gulliga små tomtar


coolt där med kokospalmerna också


åh, julen är bitterljuv. Jag älskar den och längtar tills jag har så pass med pengar att jag kan ha det riktigt julfint hemma med en julgran och adventsljusstakar och lampor och julgardiner och en familj att fira den ordentligt med när jultomten kommer och man ställer ut julgröt och allt det där ni vet :)

Att gå på väla är också bitterljuvt. Med Mitti, där de säljer HR och dior och andra märken, eller bokhandeln där man vill köpa massor, eller H&M, MQ och andra butiker där det finns massor av kläder, eller kunna köpa smycken och ja, listan kan göras lång. Men trevligt var det.

Sedan hälsade vi som sagt på J en stund :)
Sedan kom Nicco inom en stund då vi mötte honom och Zelda precis som vi kom hem.

Nu ska jag sova

Så sov gott allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0