igår och bilder från gbg

På grund av omständigheter igår så glömde jag faktiskt bort att skriva, sedan hände en massa saker och jag hade inte tid.
Syster kom hit vid 5 tiden, samtidigt som mamma och morgan kom och hämtade emmah gulleplutt.
Vi började göra oss iordning efter att ha uppdaterat oss om varandras liv och jag hade ätit lättsaltade potatischips:)

Vi skulle nämligen ut och fira igår. Så vi stack sedan till Madde, och drack några cider där.
Sedan stack vi till en annan fest där en kille tvingade mig och thess att prata norrländska då han fick reda på att vi härstammar därifrån.
Sedan stack vi ut, kom in väldigt snabbt och dansade en del :)
Efter det kom vi på att vi var hungriga, både jag och thess hade glömt att äta, så vi gick till kebabkungen, ett ställe som är gott på fyllan, men som man aldrig skulle  gå in i nykter en helt vanlig onsdag ;)

Sedan mötte vi upp David och Bob, sedan gick vi hem till David och tittade på film, jag sprang även upp en runda till Daniel och Ekka :) Tyvärr somnade jag till filmen Eragorn som jag väldigt gärna vill se, så om någon har den, säg till ;) Vaknade efter en lång sovmorgon och snackade en del med killarna. Fick David att bjuda på kaffe men kom på i sista stund att jag inte ville ha kaffe.

Nu är jag hemma och ska titta på dagen-efter filmer.

Tyvärr finns inga bilder från igår, däremot har jag fått lite bilder från operan som kommer här

Mindre smickrande bild på mig, men men, man kan inte alltid vara bildskön ;) Däremot är mina naglar väldigt snygga om jag får säga det själv.


Jag och älskade syster


Alla utom jag på liseberg :)


Massa lampor på liseberg


En gran på liseberg


Mamma och morgan på restauranten på kvällen


Thess och C innan vi gick till operan


Mitt hår på operan.


Me at the opera.


På väg hem från operan


Bye bye så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0