Dagen

Idag var jagsom tidigare nämnt i skolan.
Sedan hämtade jag Emmah och köpte p-piller.
Efteråt kom mamma hem till mig, och hjälpte mig städa lite.
Välbehövligt men det behövs städas mer.
Jag ligger efter med allt. Men snart kommer jag kanske ikapp.

Thess kommer till helgen med.
Funderar på att köpa lite vin också då. Hon ska hjälpa mig komma ikapp.
Saknar henne, att bara kunna prata om allt, och ibland bara kunna vara tysta.

Någon skrev innan att jag borde börja röra på mig mer, kanske börja träna.
Jag vill inte låta negativ, men när ska jag ha tid med det?
Närjag hämtat emmah på dagis? När jag egentligen behöver laga middag? Eller när hon ska nattas?
För det är ungefär det jag hinner med på dagarna, skola, plugg, hämta emmah, laga mat, bada henne, bosta håret, prata lite, läsa en bok och nattas. Sedan är det disken, tvätten, städning och mer plugg. Tid för mig själv?? Finns ej. Men jag klagar inte. Jag gör mer än gärna allt det för mig och Emmah.

Jag är bara tacksam att jag har familjen och vänner runt omkring mig som ställer upp när det krisar, som just nu i mitt liv :)

Snart ska jag duscha :) Behövs ungefär lika mycket som städningen behövdes :) hehe

Just det, behöver köpa batterier imorgon innan emmah ska vara lucia. Får hinna det på morgonen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0