Liseberg och våffelätande

Igår var jag på liseberg hela hela dagen, och hade riktigt riktigt kul.
Jag åkte typ allting också och ja, hade riktigt riktigt kul
Men trött blev jag kan jag tala om.

Nu idag ska jag äta våfflor till frukost.
Jaha, varför detta nu då?
Jo helt enkelt för att jag fått ett våffeljärn i present. Ni vet ju att jag önskade mig det.
Av J :)
Så till frukost blir det våfflor, om ungefär 45 minuter då grundreceptet till våfflor ska stå ett tag.
Som ni vet är jag ju inte speciellt förtjust i färdiga saker om man kan undvika det pga alla tillsattser så därför gör jag mig egen smet ;) Jag är så duktig så duktig..


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Kul med Liseberg, lite avundsjuk blir man :-)) Älskar karuseller!!



Mmm våfflor är gott :-)) Men ska smeten stå? Du får smaka Marcus våfflor när du kommer till Helsingborg :-))



Kram

2009-08-09 @ 18:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0