Diego och Tristan

Nu har det flyttat in två stycken nya bebisar till mig.
Två små oskyldiga liv (nåväl, än så länge är de rätt oskyldiga)

Det blev ingen diego och patrik, då patrik tyvärr inte finns längre.
Men det finns numera en diego och tristan hemma hos mig.
Från början hette tristan tiny, men J kom på namnet Tristan och det passar honom mycket mycket bra kände jag :)




Tristan

Diego


Lika som bär är dom. Så hur ser jag då skillnad på dem? Ja det gör jag knappt. Förutom att Tristan är mer brun i ansiktet än Diego.
De sover så gulligt bredvid mig o soffan och inatt ska jag tvinga dem sova med mig i sängen :P
Emmah är överlycklig. Nästan för glad i dem. Kommer bli ett ganska hårt liv för dem, men de kommer säkert kunna försvara sig också till slut.

Nu sitter jag och Madde H och tittar på paradise. Bloggar mer imorgon. Kram kram till er alla

Kommentarer
Postat av: Madde K

åh så söta :) nu kommer mitt lilla tjat men det väntade du väl dig redan? ;) Ser ut som att de har öronskabb, gå till veterinären och få Stronghold utskrivet till dem. Låt inte dem gå ut på egen hand förrän de är 6 månader och kastrerade. Innan dess är de för små och försvarslösa mot andra stora katter och djur :) Men du har säkert redan tänkt på allt det här :) kommer gärn och hälsar på någon dag, puss :)

2009-08-11 @ 10:20:53
URL: http://pixiebob.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej becca! hOppas allt är bra med dig? Jag har lite frågor och funderingar...vad läser du till? jag är grymt sugen på att börja plugga till socionom...har för mig att du läste något liknande?

har massa frågor om utbildningar och pluggandet överhuvudtaget...lust att hjälpa mig reda ut mitt trassliga liv en dag?=)

stor kram Linnea

maila gärna svaret..har inte bloggen aktiv längre...

[email protected]

2009-08-12 @ 16:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0