Blek, blekare.. eller ok, men jag är blek

Så, ännu en dag åpå stranden har förflutit. Denna dagen med mamma och min moster.
Fått lite färg, men jag är fortfarande ungefär lika blek som snö. Eller okej, jag vet folk som är blekare än mig, men ändå.
Upptäckte också idag att jag inte är så grymt ful ändå.

På stranden låg också H med sin dotter. Riktigt kul o se henne även då vi inte pratade speciellt mycket, och hennes dotter är riktigt riktigt söt. Vissa barn ser man kommer bli riktigt snygga när de blir stora. Å andra sidan är det ju hemskt att man faktiskt tittar på utseendet även på barn. Söthetsgrader och vem dem är lik. Usch egentligen.

Sitter nu och väntar på en J, eller väntar och väntar, jag hoppas jag har ytterligare 15 min på mig så jag hinner med en del till. Men jag tror jag hinner blogga en gg till innan läggdags.

Hej kära vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0