1 Augusti

Då var Juli 2009 för alltid över.
Aldrig mer kommer vi leva i Juli år 2009.
Tur nog kommer ett Juli 2010..
Idag är det 1 Augusti, och det kändes i luften. Sommaren är här i dag, men samtidigt kan man känna friskheten i luften.
En förändring på att allting sakta kommer försvinna, för att under vintern samla krafter för den kommande våren..

J stack hem vid 1 idag.. Hade löst det så att han kunde åka med Daniel hem, då Daniel ändå kört hit Madde då hon jobbar här i Laholm.
Igår satt jag och J och tittade på en domumentär, om livet.. så nu har vi gjort en varsin planering på hur våra liv ser ut om 1 år.
Jag tycker verkligen om den killen, men jag kan inte riktigt svara på varför.. en känsla bara

Längtar faktiskt lite efter Diego och Patrik. Kommer bli spännande när jag får dem :) Lite annorlunda här i livet och i min vardag då två små katter kan hitta på en del bus..

Har en nybadad Emmah, och snart ska jag fixa till lite här så att jag är redo för äventyr under dagen.

Jag vill verkligen iväg utomlands, måste fixa det... Men vad brukar jag säga? Det löser sig :)

Kommentarer
Postat av: Magnus

Man kan alltid känna förändringens vindar den 1:a augusti, och de som säger annat är höstförnekare.

2009-08-01 @ 17:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0