Vardagsbestyr

Toapper fixat.
Kom på vad det var jag skulle köpa mer, det jobbiga var att jag kom på det lagom tills jag kom hem.



Syster kom en snabb runda. Hon åker till London inatt den lyckosten


och Tussy latar sig i soffan. Just nu är hon sur för hon vill ut, men jag vågar inte det än. Behöver ett halsband till henne med namn och adress på. (T, har du?)

och just det, hade fått en bok på posten. Coolt! Nu vet jag hur bra det är att använda såpa istället för andra rengöringsmedel till exempel.


Ja så spännande är min vardag. Fast jag trivs och är ganska lycklig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är riktigt vacker. Ni är lite lika du och syster

2009-04-30 @ 17:21:50
Postat av: Anonym

haha, lambiiiiii

2009-04-30 @ 17:23:05
Postat av: J

haft en fin dag?:D

sötblogg

2009-05-01 @ 12:34:05
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0