Fullt upp idag


Sorry för riktigt dålig bloggning idag, har haft ganska fullt upp hela dagen faktiskt.
Vaknade hos T idag, och vid 2 tiden stack vi till staden Halmstad. Invigde Bulls för att vara exakt

Jag och Emmah
 
Emmah och en läsk

Ante satt mest och sms:ade
 
Vi är väldigt sociala med varandra när vi umgås :) haha

Jag och T


Emmah ville sitta mest hos T

Sedan stack vi till B&B, och efter det stack vi till tivoli med Emmah som fick åka 2 saker. T vann en nalle till henne också, som Emmah bär runt på hela tiden, suck. Hon och nallar alltså


Sedan stack jag inom Nicco för kaffe och en cigg, och Emmah fick glass






Så nu sitter man här, hemma, och badar Emmah. Anders är här och hälsar på plus att Martin snart kommer inom en stund. Ska hoppa in i duschen snart och sätta på mig rena kläder, ska bli så SKÖNT!!

Note to myself, åk aldrig iväg till T utan att ha med lite extra kläder, jobbigt annars.

Ska ta upp Emmah ur badet nu och lägga henne.
Hon är tamigf*n en helt underbar unge, så lätt att ha med överallt, om man jämför. Älskar henne, och något bra har jag gjort här i livet.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0