Hudvård

Sitter och tittar runt lite på Kicks.
Hittar alltid en del roligt/intressant där.

Här är det om hudvård, klicka på länkarna

För män

För kvinnor

Att tjejer/kvinnor är bättre på att sköta om sin hy är ett faktum.
Vissa kan dock  tycka att det är "bögigt" för killar att ha ansiktstvätt eller fuktcreme varenda dag, men det tycker inte inte jag.
Snarare att jag tycker att alla killar borde sköta om sitt ansikte och sin kropp bättre.
Jag tycker väl bara det är bra om han ser till att hyn mår bra, inte får rynkor i för tid, ser till att skydda hyn mot alla avgaser och påfrestningar som finns i dag så som stress, dålig kost, datastrålning, mobilstrålning etc.
Så länge han inte har mer smink än mig, eller sminkar sig, för ja, där har jag inte riktigt accepterat läget än faktiskt.

Tjejer kan bli bättre på det här också, att inte strula med det, eller faktiskt ha bra produkter hemma.
Säger inte att man måste köpa märkes från Kicks, Apoteket kan också ha bra produkter. Se bara till att de passat DIG. Be om prover, fråga om hjälp och läs på lite. Du har igen det sedan.
Huden på vår kropp ska skydda oss mot i princip allt genom hela vårt liv. Kan kanske vara bra att ta hand om den en aning då som tack :)

  




Kommentarer
Postat av: Emil_81

Vi killar har bra hy by nature. Tjejer som röker får dålit skinn, rynka och fula

2009-04-26 @ 21:19:05
Postat av: Magnus

Hah Emil, i och för sig har du ju en poäng där, som gör att man kan slå ifrån sig R hudvårdsargument :P





2009-04-26 @ 21:44:56
Postat av: Magnus

Hah Emil, i och för sig har du ju en poäng där, som gör att man kan slå ifrån sig R hudvårdsargument :P





2009-04-26 @ 21:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0