Suck!!

REGLER: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

Vad heter du? 
Rebecca
Ett ord på 4 bokstäver? Risk
Flicknamn? Rosmarie
Pojknamn? Richard
Yrke? Rörläggare
Färg? Rosa
Klädesplagg? Rutiga skjortor
Mat? Ris
Sak i badrummet? Rör till handfat och toalett
Plats/Stad? Rom
En orsak att vara sen? Rasande vägar så fick köra en omväg
Något man skriker? RETAS INTE FÖR JAG SLÅR SIG SNART!!!
Film?
Resident evil
Något man dricker? Rörd oboy
Sångare/band? Roy Orbinson
Djur? Rävar
Gatunamn? Rosengatan
Bilmärke? Reno
Sång? Roses are red
Aktivitet med många deltagaer? Rullstolsbandy

Jag tvingar 5 andra stackare att göra detta, utmanar alltså:

Linnea  En gammal kompis som precis håller på att flytta
Madde  En kär gammal kompis
Thess   Min kära syster
Louise  En kompis jag umgicks med när vi var 16 dag ut och dag in, nu är hon gravid
Den fjärde får nog bli Jenny, hon som var min ledsagare för inte så länge sedan. Riktigt go tjej så hennes får ni banne mig kolla in lite

Kommentarer
Postat av: Titus

Det vill hon, blogg.aftonbladet.se/13634/

2009-04-05 @ 21:51:14
Postat av: Madde K

Jag hade gärna antagit utmaningen, men jag orkar inte skriva av allt och eftersom du har högerklicksskydd...jaaaa :P orkar inte ^^ puss

2009-04-05 @ 23:04:00
URL: http://pixiebob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0