Sjukdomsbild

Jag är så bra att hålla vad jag säger - not
Blev att jag ringde min kära syster och åkte för att äta sushi i Halmstad ändå.
Hemresan var helt galen.
Ni som tror att jag är ganska mycket den jag visar på bloggen, hmm, det är mkt jag döljer..
Den sjuka sidan döljer jag ganska mycket, även om en del saker kommer fram.

En massa saker hände under hemresan. Jag köpte coca cola och hade massa kolsyra i magen, som kom upp. Waow!
När vi skulle tanka på Anderberg skrämde vi iväg några genom att....eee... de sparar vi förresten till en annan gång.
Vi pratade om att ha en påse på magen, stomi eller hur det nu stavas och hur hemskt det skulle vara, man skulle ju inte vilja gå ut efter det, aldrig kunna ha bikini, träffa någon. Man skulle ju vara tvungen att dissa alla som kom fram till en. Tydligen fiser man okontrollerat och högt med en sådan också, vilket gör att man inte skulle vilja gå på stan, alls! Hellre nästan att man inte har en arm. Då ser folk att det är fel på en och undviker en istället för att man ska behöva undvika folk själv. Sedan pratade vi om att förlora fingrar och hur det kan göra ont när någon trampar på fingrarna man inte har..

Tänk er choken om man skull råka trampa vid sidan av någons hand (någon som inte har fingrar) och de skriker av smärta, och smäller till en för att man gjorde illa dem ?!?

Eller om man bara har en armstump och ska plocka bort en ögonfrans på någon, hahaha

Sorry, humor på sjuk nivå, men ni ska höra oss!!

Nu ska jag snart prata med T och sedan sova.

Full dag imon med hjulbyte och plugg. Och folk tittar konstigt för att jag kan byta däck. Herregud, har man klarat sig själv så länge som jag har då kan man en massa!

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0