Fredag/Lördag

Igår och idag har också varit intensiva dagar med en massa att göra, fullt upp hela tiden, vilket jag tycker är riktigt kul
Dock idag, har det då varit i lugnare tempo, men ändå en massa att göra.

Igår som sagt, gick jag och T upp rätt tidigt för att köra Emmah till dagis.
T gjorde ju smooties till oss två, och Emmah fick en macka

  

Efter dagis svängde vi inom Micke en snabbis för att säga hej.
Han har en riktigt söt hund också
Våra skuggor syns också lite snyggt så där



Sedan tänkte vi sova en stund innan vi skulle iväg igen
 

Sedan fikade vi med Joanna och Daniel en stund innan de skulle iväg på picknic i solen


Vi fikade på espresso och jag kollade in Joannas snygga vardagsskor

 

På kvällen följde jag med T till Växjö. Tittade på ett riktigt fint slott, och på ett vattentorn. SÅÅ häftigt var det!


Kom hem sent inatt eller tidigt imorse, beroende på hur man ser det, och vaknade halv 12. Visst är det irriterande när man vaknar riktigt kissnödig men man vill egentligen inte gå upp för man är för trött och det är så skönt att ligga kvar. Till slut blir man alltid tvungen att stiga upp, och då vaknar man ju tyvärr till..

Men nu ska jag ta upp en unge ur ett badkar.
Återkommer om en stund igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0