Söndag morgon

God morgon god morgon allihopa!
Hoppas allt är bra med er. Sitter i sängen nu med datorn och kaffet.
Funderar faktiskt på att åka och handla lite på Maxi sedan med Emmah, så man får lite mat i kylskåpet.
Tror att jag ska ha en 500 kr att handla för.
Ska föra över pengar till mamma med som jag är skyldig en del.

Emmah har precis ätit makaroner och ketchup till frukost. Jag har inte ens vaknat till så pass mycket att jag kommit till frukostbiten. Kanske skulle handla först och bara äta lunch. Maxi borde kanske ha öppet idag fastän det är röd dag. Eller..? Hmm..



Skulle behöva komma ut och gå en lång runda idag också.
O sedan skulle jag ev till halmstad idag.
Hmm, massa som ska hinnas så nu krävs tidsplanering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0