Seminarium

Sitter fortfarande och har seminarium.
Tror ni inte att alla har fått redovisa utan läraren här, hon går nämligen runt i alla grupper och lyssnar lite här och där... men självklart kommer hon när jag ska!!
När det var min tur att redovisa fick jag minsan redovisa med henne här, som sitter och tittar och lyssnar.
Förstår ni hur svårt detta har varit, psykoanalys, alla begrepp, Freud och en mängd andra att hålla koll på. 30 minuter skulle man prata, men tydligen klarade jag det hela rätt bra.
Ibland förvånas jag av mig själv, för tydligen lät jag väldigt profesionell. :)

 



Jag kanske skulle vilja jobba med något inom psykologin. Hmm, ska faktiskt kolla upp vad det finns för möjligheter där..
Man vet ju aldrig riktigt vad det kan bli av mig. Jag är liksom så mycket i en liten kropp.

Livet är bra spännande, för man kan alltid välja om!


Kommentarer
Postat av: jessica

svar: ja det är väl dags att vi tjejer blir lite hårdare och får lite mer skin på näsan, men tyvärr så finns det svagare tjejer ute i samhället som tar illa vid sig och skapar ätstörningar och gör operationer för att dem inte vill bli lämnade. Men dags att vi tjejer säger ifrån!

2009-04-22 @ 16:13:42
URL: http://brattsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0