Riktigt cool

Så, jag provade innan att blogga från min nya mobil, och tydligen funkade det.. yes licksom!!

Har alltså varit i Hbg hela dagen idag, typ. Kom dit i förmiddags runt 1 tror jag med T, och kom hem vid 6. LÅÅÅNG dagm märks att man inte varit uta i en stad på länge, ja förutom halmstad.
Fick nästan lite nostalgi känslor där i Hbg innan idag från tiden vi bodde där, jag, Emmah och Thess.

Iallafall, riktigt trevligt!!

Nu har jag då varit hemma i några timmar och fixat. Fixat tvätten, badat Emmah, vattnat blommor, sorterat allting super noga, ätit (Ja T, den var riktigt god, du hade rätt som vanligt) (tog nästan emot att säga det, det med att han hade rätt som vanligt alltså) Åt alltså något laxcheesecake historia!

Nu är jag helt ensam hemma, och trött. Ja Emmah är ju också hemma alltså men..
Ganska skönt att vara ensam hemma ibland, nu kan jag göra en massa saker man inte kan göra annars

Typ sitta på toa med dörren öppen, inte för att jag brukar göra det, men saken är att OM jag skulle vilja det, så KAN jag göra det.. om är bra...
Jag kan sova och gå omkring helt helt naken och slippa bekymra mig om någon annans blickar och konstiga miner (förutom grannarnas då, men jag ser inte dem genom deras mörka fönster så..)
Jag kan prata i telefon hur mycket jag vill, men vem jag vill om en massa massa hemligheter.
Jag kan strunta i att duscha idag om jag inte skulle orka
Jag kan ligga och läsa innan jag somnar utan att någon annan stör sig på det eller kräver min uppmärksamhet
Dansa skit fult samtidigt som jag lyssnar på min mp3
Ja, jag kan helt enkelt vara mig själv i min egen närvaro, prata med mig själv, skratta åt mina egna skämt, och få för mig att städa klockan 12 på natten..
Jag gillar faktiskt mig själv väldigt mycket.

Så nu ska jag gå och pilla på min nya MB, sedan ta en cigg och dansa lite till min mp3 och sedan bada..

Kommentarer
Postat av: Therese

ÅÅH det där lät väldigt härligt :) massa saker att göra när man är själv, det är det som är skönt med att va singel :P

2009-04-05 @ 13:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0