Morgonen

Jag lever, och kom ganska precis hem.
Kände hur bakis jag är nu, skumt att det kom nu faktiskt.
Eller är det för att jag innan visste att jag inte kunde känna efter iomed jag visste jag skulle hämta Emmah.
I alla fall, nu sitter jag här, i soffan med Emmah och tittar på film.

Hade riktigt kul igår :) Var lite överallt och gjorde lite allt möjligt.
Blev ju en del dricka med, men minnet är inte riktigt 100 så vet inte riktigt hur, när och var jag drack, eller vad jag gjorde.
Vet att jag spelade en del, förlorade of course, men tänk så här:

Rebecca är inte speciellt bra på matte, att räkna snabbt och sedan var jag full, vilket gör det hela ännu värre

Jag gick nog mest omkring hit och dit faktist, var ju med T.
Vakande i morse klockan 10, riktigt törstig och vet ni, T gick och hämtade avslagen cola, så härligt.
Men i samma stund han faktiskt gick upp för att hämta fick jag lite dåligt samvete för att han gjorde det åt mig.
Men det var underbart. Behövdes verkligen.

Igår var jag nog ganska lättklädd, korta shorts och en skjorta som visade magen, detta beror på sexfesten vi var på innan (nej det var ingen sexorgie, för er som genast antog detta, en sexshop firade 5 år)

Bilder kommer nog komma senare, T har dem i sin mobil..

Nu ska jag ligga här ett tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0