Morgonen idag

God morgon:)

Helt underbart väder, både jag och Emmah har sovit länge idag.
Tänkte nu snart ta mig ut en runda och se hur varmt det är. Kan man kanske ligga och sola lite idag.
Lite seg idag eller än så länge, men rätt pigg vilket är skönt.
Ska alldeles strax upp och dricka kaffe tänkte jag. Tydligen ska Emmah måla just nu i sitt bamseblock.
Undrar vad man ska köpa till henne i födelsedagspresent i maj? Det som oroar mig är dock att jag kanske inte har så mycket pengar då iomed CSN inte betalar ut helt bidrag/lån. Tänk om jag inte har råd med något :S?
Jaja, nog om detta, positivt tänkande och förresten löser sig alltid allting i slutändan. :)

Skriver mer sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0