Morgon och hemma igen

Om 3 inlägg kommer jag fira mitt 777 inlägg. Då ska jag ha fest här hemma.
Tyvärr kommer jag inte bjuda någon, men det har sina anledningar.
Men skit kul kommer det bli, riktigt ös!! Just so you know

I alla fall, vad haf jag gjort då?
Ja ni, senast jag skrev tittade jag på när T åt pizza.
Han åt inte upp även fast han sa att han kunde, ni ser, vissa säger en sak, men gör något helt annat.
Suck, och folk säger att jag har tillitsproblem



Sedan var det romantik för fullt. Champange, rosor i badet, tända ljus och jordgubbar, ni vet allt det där.
Om jag var ironisk? Nej faktiskt inte

Vaknade imorse och var riktigt trött.
Men mer om detta senare, nu ska jag äta pommes.
Riktigt riktigt hungrig!!

Kommentarer
Postat av: Titus

Varför har folk så svårt att stava till champagne? CHAMPAGNE!! :-) Fast du är söt ändå

2009-04-07 @ 11:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0