Min dag idag

Så, efter en lååååång dag kan jag äntligen blogga.
Nu har jag fattat hur man för över bilder från min mobil också..

Morgonkaffet  imorse på skolan. Var tvungen att åka inom skolan och lämna en hemtenta samt dricka kaffet. Mjölken här hemma var ju slut så fick ju inte mitt morgon kaffe!!


Efteråt stack jag till Daniel för att få fallet till skolan! Joanna kom också upp en sväng för att underhålla Emmah en stund


Vi handlade på Maxi, fastande på leksaksavdelningen med Emmah som vanligt, stod där och såg rolig ut i 10 minuter. Behövde mjölk och toalettpapper, lambi of course

VÅRTECKEN HEMMA HOS PAPPA!!!!!
Riktigt fint tycker jag, helt härlig väder idag!!

 
Min kära pappa fixar  på datorn. Vi hade faktiskt en del givande samtal idag, faktiskt ovanligt att man sitter ner och pratar ordentligt med honom :)


Det var alltså i korta drag min dag, fast mer intensiv, är helt slut nu.
Skriver imorgon gott folk, och tills dess, ha en helt underbar fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0