Måndag

Jag är dålig på att blogga när jag är med T,
Ska försöka ändra på det gott folk =)
Iallafall, nu har T åkt vidare för att jobba, och nu denna veckan har vi sagt att vi inte ska träffas så mycket, för att hinna ikapp vardagslivet och kompisarna. Duktiga vi är, faktiskt.

Idag kör jag på sexy-tema

 

Okej okej, temat kanske mer var not-sexy, men jag gillar mina slitna "Hello Kitty" strumpor från H&M.
Förresten finns det killar som kan tycka man är sexig i slappebyxor också.

Anledningen till att jag ser fruktansvärt trött och sliten ut är att vi inte somnade förrän klockan 6 imorse.
Varför blir det då så sent tänker ni
Ja så går det när en liten unge vaknar mitt i natten och inte kan somna.
Det kan jag säga er, det är inte roligt när hon vaknar, även fast det var skrattretande.



Ja ni ser hur trött och sliten jag ser ut. Nu kan ni minsann inte anklaga mig för att bara sätta ut ok bilder på bloggen.



Ett tag där mitt i natten blev jag riktigt irriterad, på min situation, alltid något att ta hänsyn till, och T fick lyssna. Men nu har han sett den sidan också. Kul, kanske inte.

Jag behöver banne mig ta mig till en ansiktsbehandling snart, senast var i oktober, och nu börjar det bli vår så nu är det dags. Sponsring någon?? Får se hur mycket pengar jag får över denna månad.

Nu ska jag dra till min pappa ett tag och plugga där så han får underhålla Emmah en stund.
Sedan ska jag åka till mamma och gå en runda där medans hon underhåller Emmah en stund.

Skriver senare alltså

Massa kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0