Lördagen var bra

Riktigt trevlig lördagskväll.
Känns som om jag gör så mycket nu för tiden så att det var riktigt riktigt skönt att bara sitta hemma med de två på besök.
Så avslappnat, för jag kunde gå och fixa med tvätten, hoppa in i duschen, bada Emmah, fixa disken, prata med blommorna och mellan varven vara social.
Ok, jag var faktiskt mer social än det lät där, vi satt och pratade samt drack vin. Ja jag och Anders gjorde iallafall det, Martin dricker nämligen inte.
Därför valde jag att bo i Laholm tänkte jag för mig själv då jag gick iväg från dem för att hämta lite tvätt.
Jag valde ju lite mellan Halmstad och Laholm innan jag flyttade, men så tänkte jag att i Halmstad skulle ingen komma och hälsa på sådär, man skulle i princip inte känna någon, och det skulle nog bli rätt ensamt.
Visst, nu känner jag lite folk där i Halmstad, men det visste jag ju inte då..

Appropå något helt annat, min tumme (som jag klämde illa för ett bra tag sedan) är helt hemsk. Fruktansvärd, och den är verkligen ingenting som kommer gå över tills jag blir gift. Nu mera borde jag vara tacksam "om" jag ens blir gift.
Suck.. hemsk, bedrövlig, missanpassad.. tyvärr älskar jag min övriga tumme för mycket för att helt göra mig av med det.
Kommer bespara er bilder på den tummen, för ni skulle bara undvika mig skarpt efter det. Och jag tycker inte om att vara utstött och mobbad

Gammal bild från då jag klämde den, fast här ser det inte så farligt ut som det gjorde innan jag väl tog mig till en doktor.
Attans vad ont det gjorde, dont try that at home, or anywhere else



Men nu, är iallafall allting i ordning igen, jag är duschad, jag har kläder, jag ligger i min säng, Emmah i sin, tvätten är gjord, och blommorna är på bra humör igen och kaffebryggaren är laddad.. nu kan jag sova gott!! och det ska jag.. för ja, trotts min tumme (som faktiskt på allvar gör mig lite ledsen) så är jag rätt lycklig

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0