Löpträning

Det jag önskar mig eller skulle vilja ha, är de här paketen.



Ni har hört talas om den där tävlingen nike har va? Men vs. Women.

 

Jag har inte bra kondition, men har faktiskt blivit rätt duktig på att börja komma ut och jogga.
På det där sättet hade jag blivit ännu mer peppad att faktiskt ta mig ut.
Jag är egentligen en rätt lat människa, men gillar att tävla mot mig själv.
Har däremot svårt att träna och tävla mot andra.

Att jogga skulle verkligen öka min kondition, vilket ökar min hälsa.
Hälsan är det viktigt att ta hand om, speciellt om man som mig pluggar mycket sittande är det skönt att komma ut och röra på sig.

Samt att det nästan är lite meditation över det hela.
Hur härligt verkar det inte att kunna ha riktigt bra kondition och att orka springa och springa och springa?



Kan ni se det framför er, bara ni och vinden. Era steg och eran ork genom stigar och över kullar och på vägar.
Hur ni känner att ni orkar, och hur långt benen kan ta er.
Bara du och dina tankar

Kommentarer
Postat av: Magnus

Det är mitt mål, bra kondition och få tillbaka min "smalhet". Min snabba och stora viktökning kom till tack vare pappas död. Det vet jag.



Det är alltid lättare att gå upp i vikt än att gå ner i vikt. Fuck! Men jag ska nå mitt mål. 69-70 kg vore en bra dröm. Det är det enda realistiska målet jag har.



Annars är jag typ dömd att dö ensam i en lägenhet. Ialla fall en del av mig tror det.

2009-04-28 @ 23:09:03
Postat av: Leia

Mja, det händer ju alltid något spännande!!



Killen som carlos jobbade för blev mördad och grejer.

2009-04-28 @ 23:20:45
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: bubbeltuggummiflickan

inhandla ett par billiga inlines och följ med mig ut med hundarna =D fett gött! kram och natti

2009-04-28 @ 23:45:37
URL: http://blogg.aftonbladet.se/13634
Postat av: BLONDIEE

härligt och jogga:)

2009-04-29 @ 13:40:36
URL: http://jessicaajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0