Kväll !!



Vi hann i tid till mötet, och faktiskt. Det var riktigt trevligt. En massa folk man inte träffat på flera år och som det var riktigt kul att se. Alla barn som var så små innan sist jag såg dem har alla blivit, nästan vuxna. Otroligt vad tiden går.
Kändes riktigt trevligt, och riktigt bra faktiskt.

När man ser en massa lyckliga barnfamiljer och par kan man faktiskt ibland bli avundsjuk. Tillsammans ser man dem ta hand om barnen, pappan lika mycket som mamman, och jag ler nästan alltid när jag ser det. Pappor som är lika mycket förälder som mammor och som ler åt sina barn. Ibland tänker jag, men det är bara ibland, att det skulle vara mysigt med ett helt normalt familjeliv, å andra sidan så vet jag med mig själv, att jag har en stark rädsla för det till synes tråkiga och slentiana svenssonliv. Jag är glad att jag är jag, att jag inte bara "nöjer mig" å andra sidan, ibland kanske det skulle kunna vara rätt skönt, att bara vara nöjd..

Hmmm...

Ska titta på när T äter nu, han kom precis....

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0