klockan lite över 11 på kvällen

Jag fattar inte, jag fattar verkligen inte.
Nu måste jag verkligen tänka här, suck..
För en gångs skull  ska jag verkligen tänka, och jag är ledsen, men jag tänker inte vara öppen med de tankarna.
Jag tänker inte ens tala om vad tankarna handlar om, de kan nämligen handla om allt mellan himmel och jord.
Ekonomi, miljön, politik, vad jag ska jobba med sedan, känslor, min mammaroll, skolan, mig själv, min familj, skaffa hund, flytta.  
Ja som ni ser är listan med urval lång, men det är bara en sak jag ska fundera på nu.
Sedan sova..







Skumt, det luktar någon annan om mig :S ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du skaffa hund???

2009-04-03 @ 23:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0