Hos pappa

Hemma nu och Emmah ligger och sover, Skulle med vilja sova men istället har jag saker att göra

Iallafall, dagen har varit rätt aktiv/jag har varit duktig.
Hos pappa pluggade jag en del, läste alltså och åt thaimat, som sagt så var den riktigt stark.
Emmah ville inte ha utan åt istället Yoggi



Var inte med pappa så mycket då de åkte iväg någon timme efter vi kommit. Träffade Thess på vägen in genom dörren men hann inte prata med henne då hon skulle iväg på jobb. Saknar henne lite, eller vill träffa henne snart.
Hon har jobbat dubbelpass hur mycket som helst senaste tiden vilket gör att vi inte träffas. Men imorgon sa vi att vi kunde träffas en stund, så hoppas på det. Älskar min syster, väldigt väldigt mycket och det är faktiskt inte ofta jag ser andra systrar ha den relationen jag och Thess har.
Jag är faktiskt tacksam för den familj jag har, för omständigheterna i mitt liv, för i slutändan, så har jag faktiskt blivit helt ok. Det är ju allting runtomkring som har påverkat, så jag hade inte varit jag utan allt som hänt.
Fast, det kanske inte hade varit helt fel heller att växa upp i en Hilton-familj... Hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0