God natt och sov så underbart

Nu har Mr T åkt vidare. Han hade lite jobb att fixa så..
Jag är ganska trött så ska snart sova, måste bara läsa lite innan jag somnar. Måste nästan alltid läsa mig till sömns, förutom när jag sover bredvid någon typ som Mr T.

Kul att det helt plötsligt idag/igår (eftersom kl är mer än 12) blev en massa nya läsare. Kuligt! Har ni frågor om mig är det bara att fråga på, kanske borde köra en frågestund någon dag.

Jag önskar alla en god natts sömn i alla fall, och att ni allihopa drömmer söta drömmar

Kommentarer
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej ;)

Kikar förbi, allt väl?

Kram

2009-04-16 @ 01:52:40
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Mange M

Hur gammal är du och vad pysslar du med om dagarna :) ?

2009-04-16 @ 15:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0