God morgon

God morgon!!
Äntligen vaknat, jag fattar inte hur mycket jag kan sova, och vad det är med just klockan 10.
Vaknar alltid då ungefär.
Emmah är lika duktig som alltid ungefär. Är riktigt stolt över den ungen!

Idag ska jag gå ut i det fina vädret.

Dricker kaffe nu så ni får ursäkta att jag inte skriver mer, ibland måste man prioritera vad som är viktigt i ens liv, och just nu är det inte bloggen.



PS. Usch, förlåt Thess för igår förresten, vet att du blev besviken för att inte du och jag var mer.
Hade saker och ting flytit på som jag trodde så hade det funkat, men väldigt sällan blir saker som man tänkt det.
Fast du hade rätt på den punkten, Thess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0