God morgon och lista

God morgon god morgon! Hoppas ni känner livet i er och är någorlunda pigga inför dagen som kommer

Lite kul så här..
Det sista jag......Senast..
Låt du hörde:  Hmm, 2 step med vem det nu är, har den som alarmklocka
Film du såg: Eee, hmm, tror det måste varit Gladiator

Mat du åt: Igår, hemma gjorda hamburgare

Kram: En kram fick jag senast i förrgår

Puss: Samma där

Känslan: Oj, ee,, nu på natten, känslan av saknad alltså

Resa: Sist jag reste var till Gran Canaria nu i början på feb

Glädje: Igår med syster i bilen när vi sjöng Roxette riktigt högt

Dröm: Kommer inte ihåg vad jag drömde senast

Person du träffade: Anders och Jim, två kompisar

Personen du pratade i telefon med: Mr T

Personen du fick sms av:  Mr T

Gången du åt 7-eleven korv: Oj, det är riktigt länge sedan, är osäker på om det ens hänt

Gången du var utomhus: Igår vad jag senast utomhus

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Måste varit någon gång på 90-talet

Saken du köpte: Hmm, räknas mat? För isåfall igår, annars, hmm, köpte jag kläder till min dotter förra veckan, till mig själv var det ng ett halvår sedan


Allmänt:

Ska bli skoj: Träffa T idag

Ska inte bli skoj att: Vara i skolan HELA dagen

Sparar till: Bättre tider

Pålägg som gäller: Smör, man tar vad man har

Önskar att jag var bättre på: Dansa, sjunga och ta mig för saker

Dagens dryck: Kaffe

Vad saknar du: Förutom T, hmm, pengar

Tre band/artister: the spineless, och några till

Vad har du gjort idag: Inte mycket, vaknade precis, satt på kaffe, lagt fram kläder till Emmah

Brukar du svära mycket: Nej, faktiskt inte

Hur tidigt stiger du upp: Så sent som bara är möjligt

På helgerna: Vill jag ha kul

Vad ska du göra ikväll: Vara med T och ja..

Hur många timmar sover du per natt: För få...

Vem är snyggast i världen: Hmm, oj, e Angelina Jolie, och några till. Jag är helt ok också

Vad är det för veckodag: Tisdag tror jag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Att jag var ledig så mycket

Favoritplagg i garderoben just nu: Eee, mina för en gångs skull nya bh-ar

Längd: ca 166

Vikt: ca 50

Byter gärna garderob med: Kenzas så klart :)

Byxa eller kjol: Beror på, byxa oftast

Senast utlästa bok: Scarlett av Alexandra Ripley

Mitt rum kan beskrivas som: Ofärdigt

Mig själv med tre ord (just nu): Trött, smått stressad och osminkad

Jag tränar: Lite allt möjligt, joggar mest

Jag ville bli när jag var liten: Hästägare


//
Måste sticka nu. Skriver sedan.
Då blir det om vikt och utseende

// R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0