En gång en morgon

Otroligt vad folk förväntar sig utav en ändå.

Typ som på morgonen.
Någon : Bla bla, macka, bla ätit bla
Jag : Tystnad
Någon : Ett svar skulle uppskattas
Jag : Va?
Någon : Ett svar tack, jag gillar folk som svarar
Jag : Jaha, va ? Vad?

Man ska inte begära att människor lyssnar eller har en hjärna som fungerar innan klockan 10 på morgonen, UTAN kaffe i kroppen. Herregud, vad tror folk, att man är någon slags superkvinna eller? En sån batterikanin kanske? Eller kanske övermänsklig.
Nope, jag är bara mänsklig, och är alltså inte fullt fungerande på morgonen. Finns det någon som är det??

Ps. Jag ber ödmjukast om ursäkt för min felstavning innan, champagne stavas det ju. Jag hoppas verkligen inte någon av mina läsare har tagit illa upp och misstaget ska försökas att inte göras om. Om ni känner er fruktansvärt sårade av detta så får jag försöka göra något så det hela känns bättre.

Ps igen, snart mina vänner firar jag :) 777 inlägg


Kommentarer
Postat av: Titus

Och jag som trodde att du verkligen var Duracell bunnyn...ok, ska mjukstarta lite mer nästa gång.

2009-04-07 @ 12:03:57
Postat av: Magnusus

Fan vad du har kränkt mig med den felstavningen!

2009-04-07 @ 17:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0