Dagens goda gärning

Mamma ringde på dörren innan.
Så snabbt fixade jag till mig för att följa med henne på lunch

Slängde snabbt på mig kläder och stack iväg. Blev enkel klädsel idag


Efter lunchen köpte vi kläder till Emmah, jag betalade 200 kr, och mamma betalade 300 kr.
Sedan tror folk att det är billigt med barn. Haha, brukar jag skratta, vänta bara.
Samma med folk som tycker det verkar så lätt med barn och som väntar barn, där brukar jag också flina lite och tänka för mig själv "bra att du inte vet vad som väntar, haha" Jag har ju liksom redan vant mig, och gått igenom en del så..



Tydliga tecken på den mänskliga idiotin förresten. Där på skylten står det HÅRDA PLASTFÖRPACKNINGAR
Tycker ni det ser ut som om det ligger bara plast där i. Att man inte fattar är mig förundransvärt. Eller att man helt enkelt är så stressad så att man inte orkar ta sig en meter längre in är mig också förundransvärt. Om man stressar SÅ mycket kommer ni säkert dö av hjärtattack snart. Hoppas jag. Slipper jag fixa till efter ert äckelpäckel. Jaja, dagens goda gärning är i alla fall redan gjord.

 

Nu ska jag ut och röka min sista cigg för idag. Mina pengar tog ju tyvärr slut innan jag hann köpa nya.
Ibland kan jag inte anklaga mig själv heller för att alltid vara smart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0