Bilder

Nu kommer här bilder.

Det här är Emmahs nya skor, som hon älskar. Fick dem av mormor och hon är så stolt över att det är Törnrosa på dem :)
 

Jag tidigare idag. Visste ni att jeansjackan är inne igen till våren? I alla fall, den är på inkomande igen.
 

Det här är vad jag åt till middag idag. Råkade ta väldigt mycket sallad. Men gott var det
 

Fick låna Emmahs vindsnurra, fast det var några dagar sedan


Det här är jag och Jenny. Vi är båda ganska fattiga, och just här sitter vi och diskuterar om att starta en gemensam fond. En fond som skulle hetat stöd-rebecca-och-jenny-som-behöver-pengar-för-vi-är-fattiga-och-har-inte-ens-råd-med-lambi-toapapper-fonden. Eller så tänkte vi sitta och tigga pengar i ett gathörn, ev kanske sjunga lite om folk är snälla. Så här satt vi, tror ni det hjälpte?
  

Nej, fick inte ihop så mycket pengar just den dagen. Men skam den som ger sig, vi kommer försöka igen. !!

Nu ska här pluggas tänkte jag!
Höres imorgon, kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0