Bilder från igår



Kvällens sista inlägg igår!! Var lite smått stressade här, eller jag var inte det, men de andra var



På 5-års partyt. Lekar som jag skickligt undvek (var inte tillräckligt full) Utklädda människor, en barbara någon vann osv.


Jag bakifrån


Vi var sedan på elvan/blue, B&B, Valentine, Moon osv.
Jag har inte en aning om vad jag drack, men gott var det.
När vi sedan kom hem, kom matleverand med en som heter L. Hon har tydligen ett barn i Emmahs ålder också. Coolt!
Riktigt snällt av henne att komma med mat iaf. Uppskattades mycket.
Sedan sov vi, djupt, hårt och ganska länge


Bilder från morgonen efter, osminkad och trött
 

Det var lyckat allting, och nu sitter jag här, klockan 11 på kvällen och är riktigt hungrig, så ska gå och improvisera ihop någonting nu, sedan ska jag nog faktiskt lägga mig och läsa. Fick en bok som heter Rebecca som jag ska börja
med

God natt allihopa och sov riktigt gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0