Besök på kvällsvisten

Madde var här på besök, hennes blogg hittar ni om ni klickar på hennes namn.
En för mig alltid lika bra kompis, ibland vet jag bara inte om vi är olika, eller kanske ganska lika, men bra överens kommer vi, och man kan alltid prata med henne.
Hon är bra på så mycket.


Gammal bild på oss, eller iaf någon månad gammal


Hunnit med en del idag känner jag.
Imorgon blir det plugg hela långa dagen.
Har som ambition att hinna färdigt med arbetet, i alla fall någorlunda färdig.
Ska nog gå bra!
Ska sitta och spekulera i min ekonomi nu en stund innan T ringer.
Sedan förbereda morgondagen.
Gillar att alltid vara förberedd, iaf någorlunda

// Sov gott alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0