Badning

Så, då har man varit och badat med Emmah. Hon är riktigt riktigt duktig på att bada och simma själv med sånna armpuffar på sig.

Höll på att komma riktigt för sent, men var bara 7 minuter sen, tur nog var inte vi de ända som var sena.

Här kommer bilder på pizzan från igår som vi åt, för er som hade svårt att se bilderna framför sig alltså

 

Min tumnagel håller på att trilla av, riktigt äckligt är det, och känns det.
För er som inte vet klämde jag mig själv för kanske 6 veckor sedan i dörren, stängde den på tumnageln, och jag fick så mycket blod under den att läkaren var tvungen att sticka hål på den, men ett gem, usch!
Och nu håller den på att trilla av.. suck!!

Jag är helt slut efter badningen, varför blir man alltid så trött efter att bada? Har Emmah hemma från dagis idag för hon är också helt slut. Ska till biblioteket lite senare idag för att försöka få tag på några böcker till skolan.

Jag hör av mig lite senare.
Massa kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0