Alba

Finns det någon som inte tycker hon ser riktigt bra ut.
Hon verkar vara rätt så ödmjuk och lugn också. Ingen Diva




Jessica Alba.

Insidan brukar på något sätt alltid synas på utsidan.
Förutom på riktigt manupulativa människorna då man kanske inte kan misstänka något alls ibland, men ni fattar vad jag menar.
På senaste tiden har jag funderat mycket på det är med självkännedom, ödmjukhet, respektfullhet osv.
Det är viktigt att ta hand om sig själv, inte låta andra köra över en, men samtidigt, är det viktigt att visa respekt, visa hänsyn och att kunna ha så pass mycket självkännedom att man vet vem man är.
Man kan alltid jobba på sig själv, för att bli bättre, både på utsidan och insidan. Men samtidigt får man lov att vara rätt nöjd med sig själv också. Känna att man är bra.
Men jag tycker personligen att jag själv är ett rätt spännande projekt, som är förändringsbar. Ska se hur mycket bättre jag kan bli genom tiderna på hänsyn, respekt, ödmjukhet, tålmodighet, och på att lyssna.
Finns alltid saker man kan bli bättre på :)


Ps, vilken tur jar har Tussy här, fick henne precis att jaga och äta upp en stor spindel jag inte vill ha i min lägenhet.

Kommentarer
Postat av: Leia

Hon är riktigt snygg. =)

2009-04-27 @ 15:07:52
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Magnus

Det är nog ingen slump. Jessica Alba blev mobbad i skolan...Kanske därför hon vet att det gör ont psysiskt hos de människor man behandlar som skit ?

2009-04-27 @ 18:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0