ut ikvall

Nu ar festen igang, fortfarande hos David. Allt ar val lite flummigt, men vi har inte riktigt borjat sa vi skyller pa det :) 
Joanna ar har, min kara klasskamrat som kan hur manga sprak som helst, och Thess, min syster for er som missat det, David ar har, och en hel del andra springer in pa hans rum stup i kvarten iomed han bor i ett rum i ett internationellt boende, det brukade vara alderdomshem har, hehe, det marks.

Det ar ratt tomt pa vagarna har, och han har tack o lov toa, men han har inget lock, tanker pa alla bakterier som fluger omkring i rummet sa fort han spolar. Usch, jag ar verkligen noga med det. Tank er bara, nar man gjort det "stora"  och spolar och det hela flyger omkring i luften i sma sma atomer som jag andas in och som fastnar over allt pa mig.

Ok, nu forsoker alla lasa vad jag skriver, speciellt de som inte forstar svenska, haha, jag sa att jag skrev en massa snuskigt om David.

Men nu ska jag underhalla alla lite granna..

Ska bli SAAA skont att fa sova ut imon, LANGE!!!

puss o kram allihopa, ha det kul eller riktigt avkopplande idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0