Underbara dag,

Så, gjorde ansiktsbehandlingen idag, underbart. Kan inte säga något annat än det, underbart. Det är ett nytt stalle som har öppnat i Halmstad och det heter ________, gå verkligen dit, passa på nu med när det är erbjudande på behandlingen.
Noppade ögonbrynen med, sa ju häromkvällen att jag skulle göra det, men glömde. Säger bara, ÅH vad skönt det är när någon annan gör det, helt perfekt, slapp jag stå där framför spegeln och strå för strå.
Är riktigt nöjd.
Gick sedan runt och kollade i stan, har kollat in en del linnen och halsdukar på H&M, och på Gina Tricot. Var inom en stickbutik med och tänkte köpa så jag kan sticka härliga ullsockar till mig och Emmah, men de tog inte kort, och jag var för lat för att ta mig till bankomaten.
Så skön dag, gick där, helt själv, och bara njöt:)

Så sällan jag gör det, så sällan jag är helt själv. Alltid någon annan där eller runt omkring mig som tar lite energi, så detta var verkligen helt underbart.
Ska unna mig mer ensam tid har jag komit fram till:)

Ska åka och hämta Emmah nu, sedan ska vi kanske äta kinamat, är så sugen på pekingsoppa och friterad. Mmmm, gott
Uppdaterar senare med lite bilder och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0