Tacoskväll och HarryPotter filmer

Så, ska snart upp o göra Tacos, har redan hackat alla grönsaker, men köttfärsen ska stekas och skalen ska värmas. Har både hårda och mjuka skal, plus att David ska göra typ nachos med cheedar ost, köttfärs och såna tacos chips, syper gott.
Sedan ska vil kolla på alla 5 Harry Potter filmer, tillsammans med David, Thess och en kille som heter Patrick från Österrike. Från början trodde jag han kom från Australien, iomed han sa Austria på engelska, men lärde mig snabbt att det var Österrike, inte Australien, och det är stor skillnad faktiskt, haha.

Sitter och väntar på att de ska komma, aaa, så jobiigt och vänta, plus att mina ögon är röda och gråtfärdiga, för jag stod precis och hackade lök innan för fulla händer. Kanske skulle sattsa på att bli kock, fast, mm, nee.. Inte riktigt min grej kanske.

Nä, men nu får de komma, de skulle varit här för 30 minuter sedan, de kanske följer regeln, fint folk kommer sedan, eller så har de varit med om en bilolycka kanske.. hmm.. usch..

Bloggar mer sedan, nu får jag börja med maten..
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0