stallet gjort, städningen och räkningarna är betalda.

Hunnit med en massa idag, bland annat betalat räkningar, usch, när jag såg hur lite jag hade kvar sedan blev jag gråt färdig, men men, man får helt enkelt leva snålt och kämpa på. Försöker ju spara till USA resan med, men denna månaden går inte det att lägga undan något så får försöka nästa månad, är ju bara det att nästa månad ska ju julklappar börja köpas.
Suck, alltid att det ska gå så plus minus noll varenda månad, men det är jag säkert inte ensam om här i Sverige så.
Man får bita ihop och kämpa helt enkelt, varje dag, och hoppas att man en dag kan få in lite mer i inkomst.
Ska sluta klaga nu:)

Min syster är på väg hit, ska bli så skönt att få ha en lugn kväll med henne ikväll, det var länge sedan. Har ju redan hunnit städa idag, vilket jag annars brukar göra på kvällarna, samt fixa tvätten och allt annat, eller så är jag med David på kvällarna.
Han är så gullig, haha, imon har han tyligen världens grej planerad och jag är så nyfiken så jag hatar det. Vet också att det är hallowen fest imorgon.
Vill komma på någon bra överraskning till honom, men jag har inga pengar så vet inte riktigt vad jag ska göra:S Ngt förslag?

Skriver mer sedan så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0