Skolan

Tydligen är skolan mycket hårdare i USA, jag vet att den är hårdare i andra länder med.
Vi i Sverige borde vara tacksamma för vår skola och att den är gratis.
Fast jag tycker att skolan borde bli hårdare, speciellt gymnasiumet.

Jag har varit duktig idag, vi joggade ungefär 2 kilometer, jag trodde inte jag skulle orka, och att David skulle orka mycket mer än mig, men vi är nog på samma nivå där, tack och lov, så det var bra.

Emmah somnade i bilen på väg hem från dagis, hon var nog riktigt trött, men det är skönt, kan jag ha lite mer paus, kanske kan vila en liten stund själv.

Min bil är på lagning, funderar på hur jag ska ha råd att lösa ut den, trodde det var löst, men fick precis reda på att det inte var det så..hmm.. har problem

David kan verkligen äta på McDonalds, han äter där nästan varje dag, fattar inte hur han kan, men tydligen är hamburagrna här mycket godare än i USA så.

Vill så gärna till Irland, det är verkligen en dröm och det skulle vara SÅ kul. Ni anar inte:)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0