Ok allihopa, första dagen i mitt liv nu, häng med.

Så, nu ska lite otekniska Rebecca lära sig blogga, ojoj, det här kommer bli spännande ni. Är det meningen att jag ska skriva en utförlig presentation nu kanske?
Hjälp mig allihopa, för nu är det så här, jag tror att jag skulle kunna göra den här bloggen känd, även fast,
1, jag väldigt sällan har pengar att köpa kläder för
2, även fast jag bor i en liten liten pyttestad, många av er har säkert inte ens hört talas om Laholm, men det gör inget.
3, jag är ensam med min alldeles förträffligt underbara gulliga 3 åriga trottsiga dotter, som ibland driver mig till vansinne, men tur nog älskar jag henne tillräckligt för att glömma och förlåta varenda gång, haha (ta inte allt för hårt nu allihopa, I love her)
4, jag är egentligen ingen speciell, bara mig, ingen annan, jag kommer inte ha en MASSA saker jag gör varenda dag, men jag har alltid 3003 saker i min lilla hjärna som snurrar.

Ok, det där blev ju nästan en liten presentation av mig, vad kul.
 Vet ni vad, jag ska försöka roa er, underhålla er, få er att fundera, och ibland bara skriva om allt och ingenting, fast framsta orsaken till denna blogg, är nog att detta kommer bli min nya dagbok.

Så, vad har jag då gjort en helt vanlig Söndag? Idag var jag på busfabriken med Emmah, (Emmah är min dotter) vi busade och klättrade och åkte kana i 3 timmar, och oj vad trött jag blev, hon med, så hon somnade i bilen på vägen hem. Det var första gången på länge som jag gjorde något sånt med henne och så kul vi hade. Busfabriken är för er som inte vet, en leksal kan man säga, men hur mycket olika klätter och kanor och studsmattor som helst. Riktigt kul, så det rekomenderar jag alla som har barn, det kostade bara 100 kronor för att komma in, och jag hade precis lika kul (lite träningsvärk också, så slipper jogga ikväll) som henne.
Blev lite fundersam på alla mammor som satt och tittade på sina barn när de lekte i stället för att leka med dem, och alla pappor kollade så konstigt på mig, när jag flög förbi dem i en studsmatta och kastade Emmah högre upp än de gjorde med sina små ungar. Ialf, så värt det, så kul.

Nu ska jag hämta lite popcorn och läsa lite på olika bloggar. Lovar att en uppdatering sker snart igen.
Kram allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0