Nya tankar mitt i natten

men tyvärr inga seriösa, super smarta sådana tankar. Mera, min hals gör lite ont, tänk om jag blir förskyld, om jag blir förskyld kommer jag snora supermycket. Om jag nu skulle bli jätte förskyld och snora en massa, då kommer jag säkert få en massa slem i halsen och så måste jag spotta ut det. Men tänk om jag sitter inomhus och inte kan spotta då?
Mer sådana, djupa, filosofiska tankar rör sig i min hjärna nu.
Jag är nog egentligen en rätt djup människa, kanske innert inne iallafall.
Aja, en dag kanske:)
Jag ska komma på en super ide jag ska överraska er med en dag, och mig själv med. Haha

Nog om detta, undrar vad de flesta gjort idag? Jag har försökt dricka ngt som heter ngt på enchinagard, eller liknande, fast gott är det inte. Men ibland hjälper det, ibland inte. Att dricka det alltså.

Nu ska jag sova, inte bredvid David, men bredvid min syster. Hon sover alltid i min säng när hon är här. (Jag har en STOR säng, så nej vi ligger inte sked) (Hm, kanske bara ibland lite granna, ngt ben över så där) men vi har alltid pjamas på oss, nästan alltid ialf. Alltid underkläder ialf, och det är ju något.

Något annat man kan fundera på är hur man, i min situation, men barn, ska lyckas kunna klättra upp på trappan i samhällsklasserna.
Fast de tankarna är aldeles för seriösa för mig just nu. Ska mer filosofera på "kärlek är som super mario" Ja och min kompis hade en gång för några år sedan en fullständig teori på detta, ska bara komma på den, så återkommer jag kanske en vacker dag om den. Fast nu är det höst, så chansen är väl större att jag återkommer med teorin en mindre vacker dag.
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0