Ny Cosmopolitan

Köpte nya Cosmopolitan idag och läste på sidan 147 om "Proffsens budgettips" En ansiktspeeling du kan röra ihop själv på grovsalt, brunt socker, citronsaft och olivolja, som tar bort döda hudceller, är suverän att använda, samt billig. Bra va! :)

Tänk på att ta hand om dina fötter med, ett tips jag fick för länge sedan var att använda grönsåpa på fötterna, det skulle verkligen hjälpa till att ta bort förhårdnader och jag lovar, fötterna blir grymt mjuka.

Det är viktigt att ta hand om dig själv, du känner dig så mycket bättre, och utsidan handlar ju egentligen om insidan.

Tänk på att dricka vatten varje dag och att äta rätt. Må bra. En viktig sak jag lärde mig utav en mycket vis människa var: att det finns inga måsten, förutom ett, och det sköter naturen själv (gissa vad han menade, haha) Istället för att tänka att jag måste, skulle jag byta ut det mot, jag skulle behöva, det skulle vara bra för mig, eller, jag vill inte.
Det viktigaste behoven är ordentligt med sömn, sov ordentligt, och ät ordentligt, och ha egen tid. Ta hand om dig. Din kropp ska hålla länge, och den gör så mycket för dig så försök ge tillbaka, genom bra kost, motion och sömn:)

Känner så grymt mycket för att basta. Känner däremot mindre för att svettas som en liten gris (undrar om grisar svettas) Behöver bara rensa ut bastun från de rena kläderna som hänger på tork, så sitter och funderar på om det är värt det eller inte. Hmmmm... får se får se.
Lider nästan alltid av beslutsångest och detta kräver eftertanke, hehe

Kram kram allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0