Kina mat och julafton

Jag och Emmah åkte på Kina reasturang och hämtade mat innan. Mm, riktigt gott, problemet är att jag känner för att spy nu.
Har väl inte gjort så mycket annat spännande, tagit hand om Emmah, ni vet, klippt naglarna på henne, badat henne, fixat håret, (tänkte hon ska ha det lockigt imorgon) osv. Ni vet sånt oglamorust mammavardagsliv, haha.
Men det är rätt skönt det med.
Ska snart sätta min och fortsätta sticka på Emmahs tröja, så fort känslan av illamående är över. Vistt är det jobbigt när man blir så här mätt?

Funderar på julafton, vill verkligen ha en riktigt jul iår, med egna bakade peppakakor, lussebullar, julgran, julklappar och en kalender till Emmah med presenter istället för choklad. Problemet är att min mamma inte firar jul, och tomtar, julgranar, julklappar och liknande kan inte förvaras här. Pappa kommer vara i Thailand, så julfirande med honom blir det inte.
Aja, jag löser det, behöver inte gå problemen i förväg.



Nog för att hon är lite lillgammal och smart, men nej, studenten tar hon inte än på ett tag:)


Me, och Emmah i bakgrunden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0