Iväg till skolan

Så, nu får jag ta och fixa till mig lite så att de i skolan känner igen mig.
Måste bara ta mig i kragen och få upp rumpan ur min aldeles härliga, underbara, mjuka och framför allt varma säng.
Funderar allvarligt på att ha slappebyxor i skolan idag, hmm, skulle vara skönt faktiskt. Snacka om att sticka ut från mängden med, tittade på folks kläder igår i skolan, alla hade jeans eller tights med stövlar till knäna i olika modeller och färger med lite olika överdelar. Okej, jag tycker de är snyggt, men de skulle vara såå kul om alla hade lite annorlunda kläder på sig.¨
Får nog sticka till Ullared och storhandla snart.
Men, hmm, spallebyxor, fast jag har ingen skön långärmad tröja, bara koftor, fast o andra sidan, när man är sjuk får man väl ha på sig lite vad man vill va?
Hatar överhuvudtaget att frysa så, önskar att på vintern hade alla på sig termosbyxor, med stora dunjackor, och under hade alla mysbyxor med långkalsonger och en hemmastickad tröja..mm, härligt.. haha (märks det lite att jag kommer ifrån norrland)
Grejjen är bara, i norrland må de vara kallt, riktigt kallt, men man kan klä sig mot det, här nere ska det jämt blåsa så förbannat, och fukten som tränger in i skelettet på en, och hur man än står är det aldrig lä, och ingen snö, bara blask blask blask..

Jaja, Rebecca är inte super positiv idag.. skyller på febern istället för att skylla på bitterhet, haha
Kram på er allihopa
Ha en riktigt underbar dag idag.. hoppas någon av er i sverige har det lite finare än vädret här nere


Kommentarer
Postat av: Dennis

håller med dig, jag hatar också att frysa! ^^

2008-10-21 @ 13:56:33
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Anonym

Usch, frysa är något av det värsta som finns, men att svettas är inte så trevligt.

Om du vill kan du vara med i min bloggdesignstävling, där du kan vinna en bloggdesign (:

Det är bara att kolla under kategorin "för dig" > "tävlingar", men bara om du vill förstås!

2008-10-21 @ 14:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0