Hos David

Sa, hemma hos David nu, han ska duscha och sedan klippa sig, sa jag ska till stan och kopa en fodelsedagspresent till Emmahs dagiskompis som fyller ar och imorgon ska hon pa kalas. Behover en ny halsuk ocksa.

Har faktiskt inte en aning om vad jag ska skriva, sa bara babblar pa.
Min pappa aker till thailand pa sondag och ikvall ska jag och Thess laga mat till honom, sedan ikvall ska vi ivag jag och min komis och se pa High School Musical 3, ska bli sa kul, alskar de filmerna. Tank om livet var pa det sattet.

Tack igen Joanna, den bruden ar grym, ni fattar inte vilken bra kompis hon ar och hur mycket hon staller upp. Alla skulle ha en Joanna i sitt liv, hehe.

Skriver senare idag, har en del tidspress pa mig sa ska forsoka hinn aplugga snabbt innan jag sticker ivag pa min shoppingrunda. 

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Joanna

Beccis,

dina ord värmde, tack!!

jag hoppas verkligen att du mår bra i alla väder och vind moment i livet- KRAM

//Joanna

2008-11-21 @ 18:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0