God morgon på er, Måndag!

Nu är kl 09.19. Jag är redan för senad, men den är jag alltid, halv förrvirrad som man är. Just precis nu står Emmah och tjatar på choklad, men som den duktiga mor man är säger man nej, och menar på att det äter man inte till frukost.

Skolan snart, ska göra lite övningsuppgifter inom juridiken, äktenskap och arb, testamente. Visste ni, att det än idag står i lagboken, att äktenskap är mellan en man och en kvinna? Vi lever på 2000-talet, och det står fortfarande på detta sätt i vår lagbok.

Efter skolan som slutar 12 idag ska jag inom stallet och hälsa på hästen lite, får väl ta mockningen med. Men ha en trevlig förmiddag så bloggar jag senare under dagen.

Kram allihopa, stressa inte så mycket idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0